Sarcastic Asper

Observe the Keywii in its natural habitat. Surrounded by a constant stream of pop-culture, political issues, and things to rant about. Be very weary of this creature however, though docile in nature, the Keywii has a known history of emotional instability. Further study is needed.

warmteas-crunchyleaves:

Happy September 1st everyone! It begins today!

My favourite part of autumn is how the temperature dips below boiling.

(via thedeadredrose)

kcd-elements:

At long last, Elements Flashcards are here!

Please check out my Etsy store for the listing! Decks are $35 each and include 112 individual 2-sided cards in a handy keepsake bag!

Grab yours today!

Thanks everyone for your interest and continued support!

~Kaycie

aoba-sann:

REPOST SINCE OLD ONE GOT DELETED FOR NO APPARENT REASON OTHER THAN TUMBLR HATES ME

DRAMAtical Murder plushie giveaway!

What you will get!:

1st place: Three plushies as to ever fits your fancy!

2nd Place: Two plushies to ever fists your fancy!

RULES:

  • You dont have to be following me! (originally you did but Idec, if you are following me tho you get a little special something included!)
  • Reblogs only! (sorry guys who reblogged the first one!)
  • Can reblog it as many times as you like! Just don’t spam your followers!

Thats it! I have to extend the winning date tho, for I will be out of town the original day I was supposed to choose

WINNERS WILL BE ANNOUNCED October 31st! YAY HALLOWEEN!

Good luck and sorry to everyone who already posted this!

(via brillfic)

foodffs:

Nutella & salted caramel cheesecake 

beast-of-the-sea:

It doesn’t even matter that it’s a horrible Engrish abomination, it’s still in my native language

Yeah, after doing that, even Vietnamese Crystal seems like a blissful break. Trying to understand its Moon English is still better than working in an entirely different language.

Well, stretching the brain is a good thing. It’s good to be alive.

(Wait, what time is it? Urgh… At least it’s Labor Day…)

beast-of-the-sea:

@#$%, this second-language thing isn’t easy

Yes, I took Latin years back, but that wasn’t self-taught. Also, I was younger. Holy shit this has a lot of tenses. I think I’ll be better off just memorizing the tables soon.

Admittedly french is fucking hard to learn, I took it every year in school until grade nine and I don’t know shit about speaking it aloud, only typing terrible translations, lol.

sixpenceee:

What’s happening 

You’re getting older, and time is passing by. Sooner or later a new generation’ll be going through old nostalgia feels, like we are now.

(via flamenlion)

beast-of-the-sea:

pastelkonoha:

image

here i go

It obviously doesn’t work - “Asuka Soryu Langley” only scored 7%. :P

I used my middle name and got a 3%, following that, I used my first name and got 1000%, I’m not sure it works, lol.

beast-of-the-sea:

This is cramming.

I have 400+ screenshots from start-of-game to beginning of Mt. Moon, on account of grabbing all plot-important dialogue.

Ughhhhh.

I don’t think this is what most people mean by ‘language practice’.

hey, whatever works

beast-of-the-sea:

I now have a @#$%ton of screenshots, all of which I’m going to be translating, and I’m going to be snarkily commenting on them if I ever get this up at the Nuzlocke Forums. In French.

This is going to be my idea of fun.

Suddenly continuing STOP! THIEF! does not look so bad. At least there, the horror is entirely in ENGLISH. (…some insane dialect of English, at any rate.)

On the bright side, if I carry through with this, I am going to actually retain some knowledge of French…

madjesters1:

Question Meme

Been tag by vesperstardust so why not? It’s been awhile…

——

Rule one: Always post the rules.

Rule two: Answer the questions the person who tagged you asked and write 11 new ones.

Rule three: Tag 11 people and link them to the post

——-

1. What kind of bird…

beast-of-the-sea:

This is not going to be fun. On the bright side, this is the trial-by-fire variant of learning French, and (as a procrastinator) I learn better from trials-by-fire than anything else, so…

Well la meilleure des chances to you then. I’m sure vous serez amende, lol.